
„Здравейте Г-жа Янкова,
Предполагам, получавате запитвания и негативна обратна връзка, ескалации и т.н., но този мейл е с друга насоченост.
Бих искал да изразя благодарността си и да похваля Г-жа Красимира Митовска, която смея да твърдя е един голям професионалист, отдаден на работата си и е с голям фокус към клиента.
Ще обобщя историята, а и да споделя, че съм ваш доволен клиент.
Накратко, с нейно съдействие, успяхме за по-малко от ден, да организираме втория обект, които ще бъде под ваше наблюдение.
Въпреки, че към момента нейния фокус е съсредоточен към друг вид дейност, тя се отзова незабавно и съдейства.
Смея да твърдя, че може да бъде използвана като модел за подражание и се надявам, да срещам повече професионалисти в бъдеще като нея, тъй като напоследък те намаляват.
п.с.
В допълнение работя в голяма компания, и ще се постарая да споделя моето виждане от работата ви и професионализма.
Доволния клиент е най – голямата реклама.
Поздрави,
Един доволен клиент
М. С.“
„Екипът реагира бързо и адекватно на проблема“
“С настоящото писмо искам да изразя благодарност към Вашите служители за проявения професионализъм...
„Това, което последва, съм го виждала само по филмите“
"Здравейте! Абонат съм на услугата "Неотложна медицинска помощ 161" от 2018 г., но до момента не...
„Вашият екип демонстрира високо ниво на компетентност“
"Уважаеми г-н Георгиев, Орлин Горанов и Смайлс Мюзик изказваме своята искрена благодарност към...
Екипи на СОТ 161 ограничиха щетите от пожар във фамилна къща и гараж
Автопатрул на СОТ 161 се отзова на алармен сигнал от фамилна къща с гараж в кв. Горна баня, София....
Героична намеса от екип на СОТ 161
Автопатрул на СОТ 161 реагира светкавично на сигнал за натиснат паник бутон в хотел в столичния...
Задържане на нарушители при опит за кражба във Варна
На 14 януари 2025 г. в 04:53:25 ч. е получен сигнал за активиран паник бутон от офис в гр. Варна....