„Здравейте Г-жа Янкова,
 
Предполагам, получавате запитвания и негативна обратна връзка, ескалации и т.н., но този мейл е с друга насоченост.
Бих искал да изразя благодарността си и да похваля Г-жа Красимира Митовска, която смея да твърдя е един голям професионалист, отдаден на работата си и е с голям фокус към клиента.
 
Ще обобщя историята, а и да споделя, че съм ваш доволен клиент.
Накратко, с нейно съдействие, успяхме за по-малко от ден, да организираме втория обект, които ще бъде под ваше наблюдение.
Въпреки, че към момента нейния фокус е съсредоточен към друг вид дейност, тя се отзова незабавно и съдейства.
 
Смея да твърдя, че може да бъде използвана като модел за подражание и се надявам, да срещам повече професионалисти в бъдеще като нея, тъй като напоследък те намаляват.
 
п.с.
В допълнение работя в голяма компания, и ще се постарая да споделя моето виждане от работата ви и професионализма.
Доволния клиент е най – голямата реклама.
 
Поздрави,
Един доволен клиент
М. С.“

Pin It on Pinterest

Share This